נתניהו לאחר פגישת העדכון: "מודאג יותר; לפיד וגנץ נרדמו בשמירה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לאחר פגישת העדכון: "מודאג יותר; לפיד וגנץ נרדמו בשמירה"

    נתניהו תקף: "לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית", והצהיר "נתמוך בכל צעד פומבי תקיף נגד איראן"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    22:55
    04.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מביאלא אושפז; "המצב קרוב לקריטי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העדכון הביטחוני אצל לפיד: ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו אומר כי הוא "מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה". לדבריו "לפיד וגנץ נרדמו בשמירה".

    "נתמוך בכל צעד פומבי תקיף נגד איראן", מצהיר נתניהו. "לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית. יש לי מסר ברור לאייתולות בטהרן: ב-1 בנובמבר נביא לישראל הנהגה חזקה ותקיפה שתבטיח שעם הסכם ובלי הסכם לעולם לא יהיה להם נשק גרעיני".

    video
    play-sharp-fill

    ראש הממשלה לפיד הגיב: "אני לא מוכן להיכנס להתכתשות הזאת כי זה פוגע בבטחון ישראל. יש חשיבות רבה לעמדה ישראלית מאוחדת אל מול הניסיון של האיראנים להשיג נשק גרעיני. אני קורא ליו"ר האופוזיציה ולכולם לא לתת לשיקולים פוליטיים לפגוע בבטחון הלאומי שלנו".

    שר הביטחון בני גנץ מסר: "נושאי הביטחון הלאומיים של מדינת ישראל צריכים להישמר מעל הוויכוח הפוליטי של תקופת בחירות. ניסיון הפריצה של איראן לפצצה גרעינית לא מבחין בין ממשלה כזו או אחרת. מול האיום האיראני – עלינו להישאר מאוחדים וממוקדים במטרה. בשעות כאלו, עיניהם של אזרחי ישראל נשואות להנהגה כולה – והאחריות שלנו היא לפעול ביחד, בממלכתיות, ולשמור על ביטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה".

    ביש עתיד הגיבו: "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו״ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרס הלאומי-ביטחוני".

    קודם לכן פרסם ראש הממשלה לפיד: "תדרכתי את יו"ר האופוזיציה נתניהו על הסכם הגרעין עם איראן והפעילות המדינית והבטחונית שמובילה ישראל כדי להשפיע בנושא, ובסוגיות בטחון לאומי נוספות".

    "בנושאים של בטחון לאומי אין אופוזיציה וקואליציה. ישראל חזקה ותפעל יחד כדי לשמור על האינטרסים הבטחוניים שלה מפני אלה שמנסים לפגוע בנו", הוסיף רה"מ.

    בלשכת ראש הממשלה פרסמו תמונה מפגישת העדכון, למורת רוחו של ראש האופוזיציה שביקש מהם שלא לצלם את הפגישה בטענה שזה לא הנוהל המקובל כשמדובר בפגישה ביטחונית רגישה. תחילה קיבלו בלשכת לפיד את הבקשה, אך בהמשך חזרו בהם והתעקשו שהפגישה תצולם, היות והתיעוד חשוב להציג "תדמית ישראלית אחידה" בעניין. בליכוד תקפו וטענו מנגד כי "לפיד מנסה לעשות רווח פוליטי מפגישה ביטחונית רגישה".



    0 תגובות